وظائف

مش بنوظف دلوقتي.

نوميدا لسه شركة ناشئة. مفيش شواغر عندنا حالياً، ومش بنعمل توظيف نشط. الصفحة دي موجودة عشان نكون صريحين معاك: عايزين تقف على الحقيقة فين احنا ورايحين على فين.

ليه مفيش

احنا فين النهاردة.

نوميدا شغالة بتمويل ذاتي. الشغل اللي اتعمل لغاية النهاردة بمجهود فردي ومصروف من الجيب، من غير أي استثمار خارجي. مفيش ميزانية تعيينات، مفيش شواغر، ومفيش خطة توظيف.

  • نوميدا معتمدة على تمويلها الذاتي. مش مستثمر فينا حد ومش بنجمع تمويل دلوقتي.
  • مفيش عملية توظيف، مفيش تقديمات مفتوحة، ولا عندنا جدول زمني لفتح وظايف.
  • لما يحصل تغيير هنتأكد نحدث الصفحة دي. لحد كده، مفيش شواغر عندنا.

إزاي بنشتغل

الطريقة اللي عايزين نبني بيها نوميدا.

طريقة شغلنا واضحة من البداية. دي المبادئ اللي بنبني عليها.

شحن بسرعة، شحن كتير

بنفضل البرنامج اللي يشتغل على الخطط المثالية. بنشحن في أسابيع مش في أرباع سنة.

مسؤولية مباشرة

مفيش طبقات إدارية. اللي أقرب للمشكلة هو اللي بياخد القرار.

أصليين في AI

بنستخدم الذكاء الاصطناعي في كل حاجة برمجة، تصميم، عمليات وبنبني منتجات AI للناس.

المنطقة أولاً

بنصمم للمنطقة مش كفكرة ملحقة. العربي، الدفع المحلي، والامتثال المحلي هما الأساس مش التكميلة.

لما نبدأ نوظف

الصفحة دي رايحة على فين.

خطتنا إن نوميدا تكبر وتبقى فريق حقيقي خلال السنين الجاية. لما نبدأ نوظف، ده تقريباً شكل اللي هنحتاجه من غير أدوار أو رواتب محددة لسه، عشان احنا لسه موصلناش.

الهندسة

مهندسي Frontend و Backend و Full-stack عايزين يبنوا برامج إنتاجية آلاف الشركات هتستخدمها يومياً.

AI و ML

مهندسين وباحثين يقدرون يبنوا منتجات AI عربي أولاً LLMs، وكلاء أذكية، OCR، أنظمة RAG.

Product و Design

مصممين يقدروا يطلقوا واجهات نضيفة. مدراء منتج يقدرون يمتلكوا موديول من البداية للنهاية.

مبيعات ونمو

ناس تعرف تتكلم مع أصحاب شركات مصريين، تفهم مشاكلهم، وتحولهم لعملاء.

خلينا على تواصل

إزاي تتابع الشغل.

لو مهتم بنوميدا لوظيفة مستقبلية، شراكة، أو حتى فضول دي الطرق اللي تتابعنا منها.

لسه مفيش صفحة وظائف رسمية.

تقدر تتابع الشغل على LinkedIn و GitHub، وكلمنا مباشرة لو عايز تتكلم.

كلمنا